пятница, 15 ноября 2013 г.

рефлексія по модулям 9,10 та 11.

        З'ясувала роль і місце диференційованого навчання - найкращий спосіб щось зрозуміти- пояснити це іншому; мета фасилітації- привчити учнів покладатися на себе у навчанні, а не чекати постійно порятунку від вчителя; діференційоване навчання має не тільки підтримувати найсильніших, але й спонукати найслабших.

       Щодо Модуля 10. Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання та мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів. А саме, те що я маю чітко сформулювати інструкції для дітей. Щоб діти мали чіткий палн роботи над завданням

      З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде створення проектів та презентацій, самооцінювання та використання інтернет ресурсів у своєму подальшому навчанні.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий